Група од 15 наставника из 5 европски земаља: Турске (10),Румуније (2), Грчке (1), Португалије (1) и Србије (1) окупила се на овом пројекту да подучава ученике кодирање у Scratch-у, оснажи их да направе сопствени мултимедијални дизајн, развија критичко мишљење и вештине решавања проблема као кључне вештине у 21. веку и креирају игре помоћу којих ће забављати се и учити развијајући вештине коришћења веб 2.0 алата.
Рад на конкретним задацима који превазилазе начине остваривања програма је занимљив ученицима и подиже на виши ниво рад и захтеве ученика. Ученицима се даје могућност да кроз бројне веб алате реализују наставне садржаје. Паралелан рад са сликама, рад са текстом, израда презентација, креирање слагалица употребом алата предвиђених планом и програмом и употребом бесплатних веб алата дају могућност ученицима да сагледају предности мане различитих програма. Рад на заједничким задацима у онлајн окружењу, синхрона и асинхрона комуникација међу учесницима представља неки вид припреме за будућа занимања.
Ученици су имали прилику да на пројектно заснованој настави савладавају програм предмета Информатика и рачунарство. Како су пројектне активности трајале током првог и другог полугодишта, ученици су кроз теме ИКТ, Дигитална писменост и Рачунарство реализовали активности планиране у оквиру пројекта. Креирали смо дигиталне слике правећи постер и лого пројекта, мултимедијалне презентације о школи, претраживали интернет, критички приступали садржајима. Планиране активности су се уклапале у оквиру теме Рачунарство тако да смо наставне јединице обрађивали реализујући пројектне активности. Основне концепт ликова, положај ликова , позорнице, структуре података, гранање и петље смо увели и обрадили кроз унапред дефинисане задатке у оквиру пројекта а ти задаци су послужили ученицима да усвојена знања надограде и развију допуњујући их својим идејама. Већим делом пројекте активности су реализоване на часовима редовне наставе, мада је део активности био реализован и на часовим одељењског старешине или на часовима информатичке секције.
Током пројекта развијане су следеће компетенције: компетенциjа за учење, естетичка компетенциjа, комуникациjа, рад са подацима и информациjама, сарадња и дигитална компетенциjа.
На следећем линку можете погледати активности и радове настале у оквиру овог пројеката.
Пројекат је награђен Националном ознаком квалитета и Европском ознаком квалитета.

